На прохання керівника відділу доступ до сайту закрито.
Архівний відділ Обухівської міської ради Київської області |
|
Звіт Підсумки роботи архіву за 2017 рік Звіт про роботу архівного відділу за 2017 рік 1. Основні організаційні заходи Проведено 1 семінар для працівників виконавчого комітету Обухівської міської ради з питань ведення діловодства та упорядкування архівних документів, в якому взяли участь 19 слухачів. Архівний відділ приймає на зберігання документи ліквідованих установ, підприємств та організацій міста. У 2017 році прийнято 23 од.зб. від 5-ти ліквідованих підприємств міста. Усього нараховується 85 фондів, 2773 од.зб. справ з особового складу. 2. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ У центрі уваги архівного відділу залишалися питання забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду, створення належних умов їх зберігання. На виконання наказу директора Державного архіву Київської області від 22.08.2012 № 60 «Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах» в архівному відділі виконавчого комітету Обухівської міської ради працююча пожежна сигналізація. В сховищі працююча система газового автоматичного пожежогасіння. Архівний відділ має власне приміщення 147,1 м2. Приміщення обладнане охоронною сигналізацією та підключене до центрального пульту. В архівному відділі в 2017 році заходи щодо поліпшення умов зберігання документів, не планувались Проведено ремонт 16 аркушів в документах. Підшито 4 справи. Картонування документів –не планувалось Перевірено наявність та фізичний стан 687 од.зб. (4 фондів). Знепилено 38 коробок, що становить 9 п.м. Виготовлено та замінено 10 ярликів на коробках з документами. Закартоновано справ 0 справ 0 архівних фондів. Складено 4 аркуші та 4 акти перевіряння наявності та стану справ фондів. Зашифровано 115 справ постійного зберігання, 23 справи з особового складу. Перевірено перед прийманням на постійне зберігання 138 справ. Внесено 7 записів в Список фондів. Внесено 2 записи в книгу обліку надходжень документів на постійне зберігання. Внесено 5 записів в книгу обліку надходжень документів з особового складу. Сформовано 7 справ фондів. Оформлено 7 справ фондів: складено 7 аркушів внутрішнього опису. Складено 7 карток фондів – здійснено 7 записів, складено 7 карток фондів, які вперше надійшли на зберігання для державного обліку документів НАФ та ліквідованих установ міста. Складено відомості про зміни у складі та обсязі фондів на 01.01.2018 на 7 фондів. Складено 7 аркушів фондів. Щомісяця проводився в сховищі санітарний день. Загублені документи не значаться. 2.2. На державне зберігання прийнято: вперше надійшли на зберігання документи НАФ Дитяча школа мистецтв м. Обухова фонд 92 в кількості 80 од.зб. та фонд 97 Фінансове управління виконавчого комітету Обухівської міської ради 35 од.зб. В архівному відділі станом на 01.01.2018 зберігається в 13 фондах 2504 од. зб. постійного зберігання та 2773 од. зб. з особового складу в 85 архівних фондах.
3. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів Національного архівного фонду Протягом 2017 року за 30 справами фонду № 1 «Обухівська міська рада та її виконавчий комітет» складено 520 каталожних карток на управлінську документацію. З них: тематичних – тематичних іменних – 484 (про землекористування громадян на території Обухівської міської ради) та історичних -36. З них: тематичних – тематичних іменних – 484 (про землекористування громадян на території Обухівської міської ради) та 36 історичних карток. 4. Формування Національного архівного фонду. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій Протягом 2017 року архівним відділом здійснювалися заходи щодо поповнення Національного архівного фонду документами НАФ. В архівний відділ в 2017 році на постійне зберігання прийнято 115 од.зб. справ постійного зберігання документи: Дитяча школа мистецтв м. Обухова фонд 92 в кількості 80 од.зб. та фонду 97 Фінансове управління виконавчого комітету Обухівської міської ради 35 од.зб. Прийнято на зберігання 23 справи з особового складу ліквідованих установ міста. На розгляд ЕПК Державного архіву Київської області подано та в результаті схвалено описи на управлінську документацію на 115 од.зб. З них: Дитяча школа мистецтв м. Обухова фонд 92 в кількості 80 од.зб. та фонду 97 Фінансове управління виконавчого комітету Обухівської міської ради 35 од.зб. 2 описи №1 справ постійного зберігання установ списку №1 115 од.зб. 3 описи справ з особового складу установ списку № 1 на 105 од.зб. 5 описів справ з особового складу установ списку № 3 на 23 од.зб; Проведено 4 комплексні перевірки установ Списку №1 - Обухівська міська рада - Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради - Відділ культури виконавчого комітету Обухівської міської ради - Комунальне підприємство Обухівської міської ради редакція газети «Обухівські вісті» Проведено 1 семінар для працівників виконавчого комітету хто відповідає за ведення діловодства та архівну справу по відділах, в якому взяли участь 19 слухачів. Надано 76 консультації працівникам діловодних служб та відповідальним за роботу архівних підрозділів щодо складання номенклатур справ, науково-технічного опрацювання документів, складання описів, історичних довідок, актів про вилучення для знищення документів, положень про архівні підрозділи та з інших питань діловодства та архівної справи. 5. Використання інформації документів Національного архівного фонду В міській газеті «Обухівські вісті» було опубліковано 1 публікацію до 85 річчя народження Київської області «Народження Київщини»
Складено 1 інформаційний лист для Обухівської загальноосвітньої школи №2, що в 2017 році виповнюється 105 років, від дня народження школи. На офіційному веб-сайті архівного відділу Обухівської міської ради розміщено документальну on-line виставки: «Небесна сотня безневинна жертва…". На виставці експонується 5 фотокопій документів архівного фонду №86 КП Обухівської міської ради «Редакція газети «Обухівські вісті»» та виставка до дня народження міста «Обухову 655» на виставці експонується 5 фотокопій документів фонду №1 «Обухівська міська рада». В 2017 році читальний зал архівного відділу відвідали 10 користувачів, які здійснили 24 відвідувань. Тематикою досліджень користувачів у читальному залі була робота зі збору матеріалів з питань підготовки відомостей про творчі особистості, історичні події, пам’ятні місця до енциклопедії «Київщина», з встановлення факту підтвердження прав на земельні ділянки, перевірка достовірності довідок соціально-правового характеру. В користування користувачам видавалось 233 справи 4 архівних фондів. Для покращення роботи із зверненнями громадян продовжується складання тематичного каталогу на рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради, регулярно направляються інформаційні листи Пенсійному фонду про склад документів з особового складу, які зберігаються в архівному відділі. На офіційному веб- сайті поданий список ліквідованих установ міста, також є пошта зворотного зв’язку за допомогою якої громадяни можуть отримати консультацію з приводу тематичних та соціально-правових довідок. Основною формою використання інформації документів НАФ в архівному відділі виконавчого комітету Обухівської міської ради залишалося виконання тематичних запитів та запитів соціально-правового характеру. Протягом року надійшло 269 запитів. Виконано 269 запитів. На особистому прийомі розглянуто 387 звернень громадян. Всього виконано запитів соціально-правового характеру – 115, у тому числі 111 - із позитивним результатом та 4 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів. Більшість соціально-правових запитів виконано про підтвердження прийняття, звільнення, переведення з посади на посаду громадян. Архівним відділом в 2017 році виконано 46 запитів щодо підтвердження трудового стажу. По пільгових умовах-4 запити. Переважали тематичні запити про землекористування фізичних та юридичних осіб всього виконано 154 тематичні запити, з них: 152 - з позитивним результатом, 2 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів, а саме: 1. Про землекористування фізичних та юридичних осіб – 81. 2. Про надання, визнання права власності, передавання у власність житла 3. Архівних копій – 56. 4. Найменування, перейменування вулиць – 18. 5. Перейменування підприємств – 42. Архівним відділом для поліпшення роботи із зверненнями громадян здійснюються наступні заходи: всі запити та заяви виконуються у встановлені терміни, переважно в строк від 1 до 7 днів; більшість відповідей у вигляді архівних витягів, архівних копій, архівних довідок, супроводжувальних листів до ксерокопій документів та листи про відсутність документів або відсутність потрібної інформації в документах видаються безпосередньо заявникам, в інші області та країни відповіді надсилаються поштою, прийом заяв, запитів від громадян і юридичних осіб проводиться щодня, з понеділка по п’ятницю, особистий прийом громадян начальником архівного відділу та видача архівних копій, витягів та довідок проводиться щотижня в середу і четвер. В міській газеті «Обухівські вісті» було опубліковано 1 публікацію до 85 річчя народження Київської області «Народження Київщини» Платні послуги не наддавались. Основна тематика соціально-правових запитів: підтвердження трудового стажу , заробітної плати для нарахування пенсії. У 2017 році передбачається збільшення запитів соціально-правового характеру у зв’язку з відсутністю трудового архіву і надходженням документів з особового складу ліквідованих підприємств в архівний відділ. Начальник відділу О.М. Кулик 01.12.2017р. |